، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

باران,دختری از جنس عشق

هفته 37 بارداری

1392/7/6 16:24
417 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلکم...بارانم...سلامدختر قشنگم الان تو ماه نهم هستی ودیگه یه نی نیه کامل شدی!شکر خدا که تونستم این مدت شیرین رو سپری کنم و تورو تو شکمم به رشدونمو برسونمخدای مهربون ازت سپاسگذارم که به منو مجتبی لطف کردی واین نعمت الهی وشیرین رو بهمون بخشیدی.پروردگارا اول به لطف وکرم تو وبعدبا زحمات دکتر خدابیامرزم که روحش همیشه شاد باشه ما صاحب این نعمت شدیم وزندگیمون قشنگترشد.خدایا به همه اونایی که درحسرت داشتن فرزند هستن این لطف وبکن وچراغ خونشون رو روشن کن.باران قشنگم حسابی مشغول اماده کردن اتاقتیم نمیدونی چقدر خوشگل میشه.زندایی مهسا ومامانی هم خیلی دارن زحمت میکشن وکمکمون میکنن.انشالله روز عید قربان میریم بیمارستان برای سزارین تا تو فرشته کوچولو رو دربیارن وبیای تو بغلمونواااااااای عزیزم خیلی خوشحام نمیدونم وقتی اولین لحظه که میبینمت چه حالی دارم

بابا مجتبی چه حالی پیدا میکنه وقتی تورو میدن بغلش

خدایا خدایا خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
6 مهر 92 16:36
سلام زهرا خانم خوبید؟؟؟بخدا وقتی میخونم مطالبتونو دلم یه جوری میشه انقد خوشحالم که خدا بهتون بچه داده که باور نمیکنید.
از خدا میخوام روزی برسه که شاهد تمامی موفقیتها و شادیها و خوشیهای دخترتون باشید وباران جونم زحماتتون رو قدر بدونه.
ممنون میشم وقتی مادر شدی و فرشته ی نازتونو بغل گرفتی برا من و دوستان مثه من دعا کنی.
خوشحالم که روز به این خوبی زایمان میکنید و بدون از ره دور منتظر اون روز شیرینم.

زهرا جان مرسی که اینقدر به من لطف داری.به خدا من هر شب آیت الکرسی میخونمو برات دعا میکنم.تو اتاق عمل هم کلی واست دعا خواهم کرد.نا امیدنباش عزیزم حتما مامان میشی من دلم روشنه
نازنین خواهر نیکو
7 مهر 92 13:28
تورو خدا ببخشید واقعا شرمندم.
من دوباره با افتخار لینکتون کردم.
راستی من خواهر نیکو هستم.
ایشاا.. کوچولوی تو راهیتونم سلامت باشه.
راستی شما مادر باران هستید؟


سلام نازنین جان.خواهش میکنم عزیزم اشکالی نداره.پس تو خواهر نیکو جان هستی حتما مثل خواهرکوچولوتم نازی!آره عزیزم من مامان بارانم برام دعا کنید که باران به سلامت بیاددنیا.میبوسمتون
زهرا
8 مهر 92 1:39
مرسی از این همه لطفتت عززززززززززززیززززم


فدات گلم
کیانا
8 مهر 92 17:18
سلام زهرا جون خلی خوشحالم که باران کوچولو قراره تو این روز خوب بدنیا بیاد.انشالله سالم و سلامته.الان حتما باران برای دیدن مامانی و باباییش ثانیه شماری میکنه چون کم کم دیگه داره میاد بیرون


سلام فائزه عزیز.فداتشم گلم آره دیگه کم مونده هدیه خانوم دکتر خدا بیامرز بیاد به این دنیا.روحش شاد
بهار
12 مهر 92 1:36
وای خدا ،من که خیلی ذوق دنیا اومدن باران جونو دارم.
ایشالا زایمان راحتی داشته باشین و باران جونم سلامت دنیا بیاد.
لطفا برای منم دعا کنید.


سلام عزیزم مرسی.چشم حتما براتون دعا میکنم.البته وقت نکردم وبلاگتون رو هنوز بخونم چون زیاد اوضاع واحوالم مساعد نیست ولی بعداززایمانم حتما بهتون سرمیزنم
الهام
8 شهریور 94 10:04
آنقدر که بودن تو را می خواهم ، بودن خود را نمی خواهم چقدر زیباست این عشق ؛ محو تو شدن را دوست دارم عزیزم وبت عالیه خوشحال میشم به منم سربزنی نظر یادت نره هــا