، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

باران,دختری از جنس عشق

11 روز مونده ها ...

1392/7/13 14:48
618 بازدید
اشتراک گذاری

باران عزیزم

خوشگل خانوم

11 روز دیگه شما بدنیا میای.

نمیدونم چجوری احساساتمو بیان کنم؟!

نمیدونم چجوری بگم تا باورت بشه عین صدرا دوستت دارم.حس میکنم

من مادرتم.

از اینکه زنداییت هستم ناراحتم.دوست داشتم رابطه ای نزدیکتر از

زندایی با تو داشتم.مثلا خاله یا عمه ات بودم.

گاهی اوقات بهت فکر میکنم و اشکم در میاد از ذوق دیدنت.مثل الان

که چشمام پر شده.

گاهی اوقات تصور میکنم که میبینمت.صورت نرم و قرمزی داری تو

تصوراتم.یه چیزی تو مایه های این ===>

وااای گاهی وقتا همچین میرم تو فکرت که حس میکنم الان صدرا

حسودیش میشه.

ولی مطمئنم که اونم تورو دوست داره و انشالله 2 تا دوست خوب

میشین که دوستیتون مثال زدنی باشه.

از خدای عزیزم ممنونم که تورو به ما هدیه داد.مامان زهرا و بابا مجتبی

خیلی منتظر این دوران بودن.

راستی باران جونم,اتاقت رو چیدیم.خیلی خوشگل شد اتاقت.

ندیدی که بابا مجتبی با چه ذوقی به اتاقت نگاه میکرد. 

حتی گفت شب تو اتاق دخترم میخوابم.یادم باشه ازش بپرسم ببینم

خوابیده یا نه!

الان به دایی وحید اس دادم که : 11 روز مونده ها.....

خودش منظورمو فهمید و نوشت : وای جان. آره....

ببین دیگه.... تو وروجک به دنیا نیومده شدی وجودمون.

دوست داریم هزار تا. زن دایی مهسا

محض اطلاع خاله جونیای گل : این وبلاگ توسط زن دایی مهسا یعنی

من برای باران جون باز شده و هم من و هم مامان زهرای باران نوشته

میشه.بعضی پستها رو من نوشتم و بعضی ها رو هم مامان زهرای

باران.

ممنون که به ما سر میزنید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
13 مهر 92 14:59
سلام خاله یک موضوع خیلی خیلی مهم لطفاً به وب ما سربزنید ممنونم
نرگس مامان باران
13 مهر 92 16:50
عزیزم باران شما هم مثل باران من پاییزیه


سلام نرگس خانوم.خدا دختر شمارو هم حفظ کنه.واقعا پائیز فصل زیبائیه امیدوارم هردوشون بخت واقبالی به قشنگیه پائیز داشته باشن
کیانا
13 مهر 92 17:59
وااااااااای عاشقتم باران کوچولو.همه برا به دنیا اومدن باران ثانیه شماری میکنن.منم جوری خوشحالم که انگاری قراره اجی خودم بدنیا بیاد

سلام خانوم گل ممنون ازلطفت.تورو خدا یه وقت ازم دلخورنشی که به مامان خانوم دکترچرا زنگ نمیزنم آخه میخوام باران کوچولو هم به دنیا بیاد سه تائی باهاش تماس بگیریم.فدای تو
زهرا
14 مهر 92 16:18
بسلامتی ان شاالله. خوشبحال باران جون با این زندایی خوبی که داره.
نازنین خواهر نیکو
14 مهر 92 22:57
انشاا.. به سلامتی و دلخوشی.
منکه حتما برای شما و باران کوچولو دعا میکنم.


سلام نازنین نازم.مرسی عزیزم که به فکرمی
کیانا
15 مهر 92 16:00
سلااااااااااام زهرا جون نه بابا این حرفا چیه؟؟؟چرا ناراحت بشم؟خب میدونیم الان سرت حسابی شلوغه و برا اومدن باران لحظه شماری میکنی.درکت میکنیم
تارا
17 مهر 92 10:49
خدای من چه حس خوبیه بعداز 13 سال!!!!!!!!
واقعاخوشحال شدم
امیدوارم بسلامتی بدنیا بیاد موفق باشید


ممنون از لطفت گلم.
زهرا
18 مهر 92 0:00
سلام زهرا جون وسلام مهسا خانم.
شمارش معکوس شروع شده بخدااااا بفکرتم.برات دعا میکنم خییییییییلی زیاد.
ان شاالله زودی بیایین و از حال خوب مادر دختر باخبرمون کنید.
بای.


ممنون از لطفت عزیزم.مامان زهرا و باران به دعاهای شما واقعااحتیاج دارند.
زن دایی مهسا