، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

باران,دختری از جنس عشق

باران زیبای ما به دنیا اومد

1392/7/24 19:35
572 بازدید
اشتراک گذاری

الهی شکرت...

باران کوچک ما امروز در تاریخ 92/7/24 ساعت 10 صبح در بیمارستان

آذربایجان ارومیه به دنیا اومد.

اندازه های باران کوچولو : وزن : 3/700 -قد :  53 سانتی متر و دور سر

:36

الانم من اومدم خونه تا واسه مامان زهرا سوپ درست کنم و ببرم

بیمارستان و با عجله مینویسم.انشالله عکس هم میزارم و پست رو

کاملتر میکنم.

از تمام عزیزانی که دعامون کردن تشکر میکنم.

از خدای مهربون تشکر میکنم که یه فرشته شبیه مامان زهرا رو بهمون

داد.

الهی شکرت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهار
24 مهر 92 22:34
واااااااااااااااااای، جانـــــــــــــــــــــــم خداروشکــــــــــــــر تبریک میگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ایشالا شروع یکی از بهترین سال های زندگیتون باشــــــــــــــــــــــه. باران جونم خوش اومدی.
کیانا
25 مهر 92 12:50
وایییی.سلام مهسا جون.خوش خبر باشی.ببخشید من چن روزی نتم قطع بود ولی بخدا دلم برا به دنیا اومدنش تاپ تاپ میکرد الانم که این پستتو خوندم قلبم تند تند میزد و میخواستم گریه کنم.خدایا شکرت که بعد 13سال باران کوچولو رو به مامان زهرا و بابا مجتبی دادی و زندگیشونو زیبا کردی.امیدوارم بتونم یه روزی از نزدیک اجی کوچولوی خودمو ببینم
زهرا
26 مهر 92 22:57
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررککککککککک باشه الهییییییییییییییی.
نازنین
27 مهر 92 0:03
خیلی خیلی خوشحال شدم. انشاا.. خدا براتون نگهش داره. از خدا میخوام به همه کسایی که آرزوی مادر شدن دارن یه نی نی سالم بده و همه بچه هارو در پناه خودش حفظ کنه. منتظر عکسای نی نی کوچولو هستیم.
روشا
27 مهر 92 8:15
قدم باران خانم پر خیر وبرکت باد من هم مثل شما به دنیا اومدنشو روزشماری می کردم.منم یه دختر خوشگل با هوش مثل باران دارم که کلاس اوله ومی خواد استاد بشه امروز مریض شده نمی تونه بره مدرسه.از روی باران ومامان زهرا می بوسم.
مامان شراره
28 مهر 92 0:29
مبارکه عزیزم.ایشالله قدمش خیر باشه.میشه بپرسم تحت نظر کدوم دکتر بودن مامان باران؟اخه یکی از اقوام ماهم 14 ساله بچه دار نمیشه وارومیه زندگی میکنه.ممنون میشم جوابمو بدید
ماری
1 آبان 92 14:53
سلام عزیزم تبریک میگم ... من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید
زهرا
2 آبان 92 21:36
ما عکسمیخواییم یالا ............
بهار
3 آبان 92 21:52
پس این مامان و دختر نازش کجـــان؟؟ ما که دلمون آب شد تا روی ماهشون ببینیــــــــــــــــــــم. زود بیاین به ما هم خبر بدیــــن.