، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

باران,دختری از جنس عشق

تشکرازدوستان

1392/10/1 23:25
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمن (زهراوبهارونگاری وتاراونازنین وماری وکیاناونداو...)

هزاران بارازشمابخاطرتمام مهربونیهاودعاهاتون تشکرمیکنم .زیرسایه دعاهای شماعزیزان من به سلامتی زایمان کرده وباران کوچولوروبه دنیاآوردم .مطمئن باشیدوقتی باران کوچولوبزرگ شدهمه خاله جونیهاشوخیلی خیلی دوست خواهدداشت .ببخشیدکه خیلی دیراومدم ومنتظرتون گذاشتم ولی همه تون روخیلی دوست دارم وامیدوارم همیشه موفق وسلامت باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
2 دی 92 18:39
مامان زهرا جون قول بده زود زود بیایی و دیگه ما رو نگران نکنی تازه ما عکس می خواییییییییییییییم انشاالله خدا باران جونو براتون حفظ کنه
بهار
3 دی 92 18:42
ای جانم خدارو شکر. ما هم خیــــلی دوستون داریــــم. ایشالا هرچی زودتر با یه پست پر بار بیاین.
فاطی
20 دی 92 12:01
سلام زهرا جون خدارو شکر که حالتون خوبه تورو خدا چندتا عکس از باران عزیز بذار من که خودم به شخصه دلم اب شده براش که ببینم چه شکلی شده
تارا
22 دی 92 19:06
ای بابا مامان زهرا کجاییییییییییییییییییییییییی پس خانمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟