، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

باران,دختری از جنس عشق

فرشته ای با روپوش سفید ...

1392/4/14 22:06
4,326 بازدید
اشتراک گذاری

 

باران نازم...


شاید تا یه سنی درک این نوشته ها برات سخت باشه و نتونی اوج

 

ناراحتیمو لحظه نوشتن این نوشته ها حس کنی.


ولی من مینوسم واسه روزی که  بزرگتر بشی و درک این نوشته ها

 

برات آسونتر بشه.


باران کوچولو...


درسته که شما هدیه خدای عزیزم هستی ولی کسی که رابط بین

 

مامان زهرا و خدا جون بود و باعث شد مامان زهرا به آرزوش برسه

 

خانم دکتر مهزاد مهرزاد صدقیانی بود که متاسفانه 7 روز قبل فوت

 

کرد.


مامان زهرا روز 6 فوت خانم دکتر با خبر شد و این در حالی بود که خانم

 

دکتر 3 روز قبلش یعنی روز سومشون به خواب مامان زهرا اومده و در

 

مورد سلامت تو به مامان زهرا اطمینان خاطر داد.


وقتی من با خبر  شدم,مامان زهرا خیلی نارحت بود.طفلکی تمام

 

خاطراتی که تو این سالها با خانم دکتر

 

داشته تو ذهنش مرور میکرد.


اینکه قرار بود با تو به دیدن خانم دکتر بره....


اینکه خانم دکتر اسم زیبای تورو انتخاب کرده بود.چون هردفعه که

 

مامان زهرا و بابا مجتبی میرفتند تبریز بارون میباریده.


فقط همینو بگم که هرچی خدا بخواد همون میشه.


باران جونم یادت باشه که وقتی به دنیا اومدی چند ساعت با مامان

 

زهرا قهر کن که اینقدر این چند روز گریه کرده و تو اذیت شدی.


از خاله جون هایی که این پست رو میبیند خواهش میکنم برای شادی

 

روح این بزرگوار یه فاتحه بخونن.

 

خدا بیامرز خانم دکتر صدقیانی  

 

روحش شاد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان کوثری
16 تیر 92 19:04
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
maman parsia
18 تیر 92 13:29
Azizam...rohesh shad..kheyli tahte taasir gharar gereftam..khoda baran salm oo tandorost oo behtoon hediye bede..mamnoon misham be pesaram ray bedid..adad 369 ro be 20008080200 ersal konid..


حتما عزیزم
مامان مریم
19 تیر 92 11:24
الهی ..... خیلی ناراحت شدم.

شاید قسمت این بوده که باران کوچولو رو به شما بده و بعد بره پیش خدا
خدا بیامرزدش


ویشکا جووووون
19 تیر 92 11:25
akheeeeeeeeeeeeeeey......


کارشناس مامایی
2 مرداد 92 0:34
خانم دکتر صدقیانی سال هفتاد ویک استاد درس بارداری وزایمان ما در دانشکده پرستاری ومامایی تبریزبودند.همش سی و یکی دو سال بیشتر نداشتند. استادی دانشمند وبسیار متواضع بودند و چهره بسیارزیبا ومعصومی داشتند.روحشان شاد...


عزیزم خانم دکتر دقیقا 50 ساله بودند.روزی که خبربارداریمو بهشون دادم گفتند که وارد 50 سالگی شدند.
روحشون شاد
مهران
2 مرداد 92 1:12
سلام انشاءالله باران برای پدر و مادرش مایه سلامتی و برکت باشد . مطالب را که خواندم حیفم اومد از وبلاگ جدیدی که برای شادروان خانم دکتر مهزاد زده اند با خبرتون نکنم روحش شاد
http://mahzad92.blogfa.com/


ممنون از لطفتون
بهزاد مهرزاد صدقیانی
15 مرداد 92 14:21
با سلام و آرزوی سلامتی برای باران عزیز
من برادر خانم دکتر مهزاد هستم و بطور اتفاقی وبلاگ پر احساس شما را دیدم. امروز سه شنبه پانزدهم مرداد مشغول مراسم چهلم هستیم.در فرصت مناسب مطلب بیشتری خواهم نوشت. همینقدر بکویم که خانم دکتر هشتم اردیبهشت جان عزیزشان را فدای یکی از بیمارانش کرد و در حالیکه تومور بزرکی را با عمل جراحی از شکم بیمارش خارج کرده بود و محل جراحی را میدوختند در آخریبن لحظات، خود خانم دکتر دچار خونریزی مغزی شد و پس از دو ماه بستری شدن در تهران به دیدار معشوق ازلی شتافتند ...


زهرامادرباران
17 مرداد 92 23:55
جناب اقای بهزادصدقیانی ازصمیم قلب مصیبت وارده رابه شمابرادرگرامی وجناب اقای دکتراقازاده ومحمدعزیزتسلیت گفته طول عمرباعزت برای شمایادگاران ان مرحوم ازخداوند منان خواستارم همینقدربگویم که خانم دکتربرای من یک مادربود وغم ازدست دادن اوبرایم بسیارسنگین است هنوزان چهره صمیمی وارامش جلوچشممه خدابه همه مون صبربده تابتونیم غم فراقشو تحمل بکنیم خدارحمتش بکنه امین
ملودی
21 مرداد 92 10:37
چه دکتر خوبی .روحش قرین شادی باشه

چه دلها رو که ایشون در طول زندگیش شاد نکرده


واقعا همینطوره.خدا بیامزدشون
کارشناس مامایی
15 شهریور 92 19:44
با سلام مجدد منظور من این بود که در سال هفتاد ویک که استاد ما بودند در اوایل دهه سی زندگیشون بودند نه در زمان فوتشون.ضمنا رحلت جانسوزشونو خدمت برادر گرامیشون هم تسلیت عرض می کنم من در به دنیا آوردن یک نوزاد توسط ایشون حضور داشتم ومحو زیبایی ومعصومیت چهره ایشون بودم.
پروانه
9 بهمن 92 0:19
سلام انشاالله باران کوچولوی شما سلامت باشه عمر بابرکت داشته باشه ومثل مرحوم صدقیانی مفید ومثبت باشه وقدردان مثل خودتون خدا کنه ماهم بعد از رفتنمون ردپایی از خوبی به جا بگذاریم آمین
زن دایی مهسا و مامان زهرا و بابا مجتبی
پاسخ
سلام پروانه جون مرسی لطف دارین.بله انشالله که انسان خوب ومفیدی هستیدوخواهیدبودمن که شیفته دکترمرحومم بودم روحش شاد.
من
14 مرداد 93 23:03
سلام واقعا ناراحت شدم روحس ش شاد و یادش گرامی خدا باران خانم رو براتون نگه داره