، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

باران,دختری از جنس عشق

خوشگل من

1392/3/22 12:06
345 بازدید
اشتراک گذاری

باران جون خوبی عزیزم؟

 

 

عزیزم دیروز رفتیم تا اولین خریدهای سیسمونیتو بخریم.وای که چه

 

 

لذتبخش بود خرید کردن واسه تو عزیز دل.

 

 

یه لیست بلند بالا تهیه کرده بودم و همه شو از مغازه عمو فردا(دوست

 

 

دایی وحید) خریدیم واست.فقط موند چند قلم از وسایلای بزرگت مثل

 

 

فرش و سرویس خواب و ...

 

 

مبارکت باشه عشق زندایی

 

 

باران خانم گل

 

 

دیروز صبح من و مامان زهرا رفتیم سونوگرافی چهاربعدی تا بهتر تو رو

 

 

ببینیم و بیشتر از سلامتت مطمئن بشیم.

 

 

آقای دکتر 45 دقیقه شکم مامان زهرا رو سونوگرافی کرد و دریچه

 

 

قلب و کلیه و تمام اعضای حساس بدنت رو معاینه کرد و در آخر خیال ما

 

 

رو راحت کرد که شکر خدا شما هیچ مشکلی نداری و انشالله صحیح و

 

سالم بدنیا میای و زندگی همه ما رو شیرین تر میکنی.


در آخر یه سی دی از عکس و فیلمت رو هم بهمون داد تا یادگاری

 

 

داشته باشیم.

 

نمیدونم چرا اینجا یهویی اخم کردی.الهی فدات بشم من....دختر

 

 

بداخلاااااااااق.....

اون 45 دقیقه ای که میدیدیمت,هم واسه من و هم واسه مامان زهرا

خیلی لذتبخش بود.

 

 

الهی شکرت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اولدوز مامان آدا
25 خرداد 92 23:53
خوش به حال باران که که به همچبن زندایی مهربونی داره




بوووووس خاله اولدوز جون